Corporate identity

De corporate identity is de vertaling van jouw bedrijfsidentiteit naar de buitenwereld.

Wat is een corporate identity?

Waar sta jij als onderneming voor en wat zijn jouw unieke aspecten? Dit zijn slechts enkele van de vele vragen waar je over na denkt alvorens de corporate identity wordt opgesteld. Met de corporate identity vertaal je het verhaal van jouw onderneming naar de buitenwereld. Dit straal je uit en dit vertel je, in bijvoorbeeld beeld en tekst. Welk verhaal vertel jij?

Bij een corporate identity draait het niet alleen om de basisprincipes waar jij je als bedrijf mee kenmerkt. Het gaat ook over jouw kernwaarden, drijfveren en doelen. Het is belangrijk dat de corporate identity van jouw bedrijf duidelijk is en altijd op dezelfde manier uitgedragen wordt. Alleen zo zorg je ervoor dat jouw merk onthouden wordt.

Waarom een corporate identity?

Door het inzichtelijk krijgen van jouw bedrijfsidentiteit weet je op welke vlakken werk aan de winkel is. Vervolgens kan je hier actief stappen in ondernemen om in de juiste richting te gaan. Het opstellen van een corporate identity is dus niet alleen een hapklare maaltijd van jouw identiteit: het zorgt ook voor duidelijkheid binnen het team en richting de (potentiële) doelgroep. Met een frisse blik vertel jij, samen met jouw team, vanaf nu altijd hetzelfde verhaal: jullie verhaal. 

Neem contact op

Om de bedrijfsidentiteit duidelijk te krijgen en daar waar nodig een opfrisbeurt te geven is het belangrijk dat je jezelf en het team bepaalde vragen stelt. Waar staan wij voor en ligt dat in lijn met waar wij voor willen staan? Dit kunnen veel vragen zijn waar je niet direct antwoord op weet.

Precies daarom ondersteunt LEVVS je bij dit gehele proces. We starten bij de kern en werken zo richting een duidelijke corporate identity.

Chat openen
Heb je een vraag?
Stel hier je vraag of neem contact op voor het plannen van een kopje koffie of belafspraak!