Wanneer je als bedrijf een strategisch communicatieadvies plan ontvangt, gemaakt door een communicatieprofessional, vind je daar een hoop waardevolle informatie in terug. Wanneer een strategisch communicatieadvies wordt uitgebracht vind je hier de positionering in terug van jouw bedrijf. Dit advies kan jou als bedrijf helpen om inzicht te krijgen in de knelpunten waar je vervolgens actief mee aan het werk kan gaan.
In een strategisch communicatieadvies vind je, naast een complete analyse van de huidige communicatie van jouw bedrijf, frisse oplossingen voor het aanpakken van de knelpunten. Deze oplossingen worden kant-en-klaar weergegeven. Het enige wat je nog hoeft te doen is het daadwerkelijk uit te voeren. Binnen het communicatieadvies wordt rekening gehouden met de belanghebbenden, betrokken partijen, (potentiële) klanten en toekomstplannen van het bedrijf. Er wordt zowel creatief als strategisch gekeken naar hoe communicatie kan bijdragen aan het behalen van jouw doel.
Ik begrijp het als je meer informatie wilt over de inhoud van een strategisch communicatieadvies plan. Daarom heb ik op een aparte pagina een volledig overzicht gemaakt en veelgestelde vragen uitgetypt zodat je precies weet wat je te wachten staat. Ik help je graag!